miercuri, 2 noiembrie 2016

Sale 11.11 On AliExpress - 11 Noiembrie 2016

Ma pregateam sa scriu despre cum ne  pregatim de Black Friday, dar pana atunci este 11.11. Ce este 11.11? Pai se vrea a fi cel mai mare festival de cumparaturi on-line, de pe platforma Aliexpress.


Platforma de comert Alibaba a creat evenimentul 11.11 Single Day pentru a impulsiona vanzarile on-line. In 2015 au avut un volum total al vanzarilor de 14,4 mld $, cu o crestere de 60% fata de 2014. Ritmul cu care au fost facute cumparaturile a fost uimitor, au avut vanzari de 1 mld $ in 8 minute de la inceperea evenimentului.  Pentru a putea intelege ce inseamna asta, vanzarile din 11.11 au fost mai mult decat dublu din totalul vanzarilor de e-commerce din ziua Recunostintei, Black Fraiday si Cyber Monday combinate.

Single Day 11.11 a fost creata de catre CEO-ul Alibaba, Daniel Zhang, si este cea mai  mare zi de cumparaturi din lume. Acest eveniment include sase milioane de produse de la peste 40.000 de comercianti si mai mult de 30.000 de marci din 25 de tari. 

Va intrebati de ce asa  multe cumparaturi intr-o singura zi, pentru ca majoritatea produselor participante au reduceri impresionante. Eu anul trecut am ratat evenimentul, dar in 2014 am reusit  sa cumpar o multime de lucruri la reduceri de peste 80%.

Succesul evenimentului il reprezinta produsele cu discount de pana la 90% la milioane de produse de pe AliExpress si posibilitatea de a folosi cupoane gratuite, care pot fi obtinute  prin participarea la diferite concunsuri ce au loc de pe 28 octombrie pana pe 10 noiembrie.

Ce poti cumpara de pe Aliexpress?  Cam orice iti trece prin mintedin categoriile: electronice, accesorii& ceasuri, imbracaminte pentru barbati si dame, sport si divertisment, casa si gradina, make-up si comsetice, mame si copii.



3 comentarii:

  1. Buna, as vrea sa te intreb in cat timp ti-au ajuns produsele comandate si daca ai fost multumita de calitatea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureaza intre 2-3 saptamani, in perioada festivalului poate dura si mai mult. S-a intamplat insa sa vina si dupa o saptamana sau sa nu-mi vina deloc, dar mi-au fost returnati bani. Produsele vin prin posta romana care mai ratacesc coletele.Este important sa cumperi doar de la magasinele cu review-uri bune. Cat despre calitate in general am fost multumita. Am cumparat gadgeturi de care am fost exrtem de multumita. La haine nu am nimerit niciodata insa marimea mea. Raport calitate -pret bun. Spor la cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere