luni, 7 noiembrie 2016

Cand am ramas ultima data fara net?

Astazi am o intamplare amuzanta din ultima mea sesiune. Acum ceva vreme in urma eram ultimul an la master si intre timp imi gasisem si un job intr-o multinationala.  Problema  era ca jobul era in capitala, masterul in provinicie, la Constanta. A venit insa ultima sesiune si desi eram un junior la vremea aceea credeam ca eram indispensabila pentru companie, deci am inteles ca nu se poate sa-mi iau liber sa invat pentru examne. Abea am obtinut liber sa ma duc sa dau examenele. A fost o perioada intensa, mult de munca si mai mult de invatat. Trebuia sa-mi pregatesc si lucrarea de dizertatie. Reusesc insa sa jonglez cu examenele si cu jobul si ajung la ultimul examen. 

Intr-o zi plec de la job direct la gara, la ora 13:00 aveam tren, iar la ora 18:00 examen. Aveam emotii sa ajung ca doar se stie cum circula trenul Bucuresti - Constanta poti face 2 ore sau 8 ore, depinde de noroc. Eram in tren  recapitulam materia cand ma suna seful al mare sa-mi spuna ca dintr-un cont lipsesc 1 mil $.  Ma intreaba vizibil ingrijorat ce am facut cu ei. Precizez ca jobul meu era pe parte de treasury, deci se presupune ca stiam ce bani sunt in cont si prin ce conturi. Am ramas stupefiata si incercam sa gasesc o explicatie, dar nimic. Imi spune ca e sigur si ma roaga sa verific. Eram echipata cu laptop, stick de net, smartphone cu internet, dar nimic nu functiona, parca imi faceau in ciuda. De la gara ma duc acasa sa gasesc o conexiune buna la internet, dar ce sa vezi  nici acasa nu mergea internetul. Nu reuseam sa ma conectez, nu reuseam sa aflu ce s-a intamplat cu  1 mil $ mai exact toti banii dintr-un cont. 
Timpul pana la examen se scurgea, iar mie imi era imposibil sa conectez laptopul la internet. Am incercat rugaciuni, incantatii, dar nici urma de net. Noroc ca am avut vecini priceputi la it , care foloseau produse de calitate, precum produsele de la D-link si prin urmare aveau o conexiune buna la net. Reusesc sa verific si surpriza totul era ok, toti banii in cont. Il sun pe sefu' si ii spun ca am verificat si bani sunt in cont. Cer mai multe detalii si realizez ca el se uita pe un cont inchis in urma cu 2 ani. Rasuflam usurati, el rade si face glume, ma intreaba cum a fost la examen. De parca isi imagina ca de la Bucuresti la Constanta te poti si teleporta, iar examenul dureaza 10 minute. Am intarziat la examen, dar a intarziat si profesorul, deci am avut noroc. Povestea mea e cu happy end, caci am gasit conexiune la internet, am gasit banii si am luat si examenul. Dar uite asa mi-a aparut primul meu fir de par alb. 

D-link aniverseza 30 de ani si m-au provocat sa-mi aduc aminte intamplarea de mai sus, cand  am ramas fara net si aveam mare nevoie de el. Este foarte important sa ai o conexiune sigura de internet si pentru asta trebuie sa ai un router de calitate. Cand te gandesti ca D-Link implineste 30 de  ani de activitate, 30 de ani de cand dezvolta produse de calitate este inca un motiv pentru care ar trebui sa le alegem produsele. Produsele D-link se gasesc la AltexeMagFlancoPC Garage, EvoMag  sau cel.ro.

Acesta este un iconografic cu evolutia D-link de-a lungul timpului sau mai bine spus cum a evoluat internetul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu