sâmbătă, 15 octombrie 2016

Pampers Active Baby-Dry

Am  primit acum cateva zile de la Buzzaar pachetul Pampers Active Baby Dry. Am fost foarte bucuroasa sa incerc noua inovatie de la Pampers.


Pachaetul continea: un bax de Pamers, doua pachete de servetele umede, o mini acuarela  si o cana.  Din pacate acuarela a ajuns pe mainile baiatului cel mare , pictorul familiei. o sa revin cu  desenul facut.


Bebele a fost  bolnavior, deci nu prea am avut timp de poze. Intre timp  bebele e mai bine asa ca le-am testat. Si intr-adevar dupa 12 ore de somn, cand bebe s-a trezit, desi Pampersul  era plin de pipi, pielea lui era uscata si catifelata. In cele doua zile  cat am folosit noul Pampers Active Baby- Dry nu a mai fost nevoie sa folosesc creme pentru iritatii. Datorita faptului ca nu si-a mai simtit pielea uda bebelusul meu a dormit fericit si nu s-a mai trezit pentru schimbatul de noapte ca pana acum. Uite o poza cu  bulanase pufoase si fericite.


Acest tip de Pampers are niste striatii  pe spate care nu mai lasa Pampersul sa  se umfle ca un guguloi, ci lichidul este repartizat uniform. Are un strat super extra absorbant, dar si un strat unic pentru somn, care absorb umezeala si ofera o senzatie de comfort si prospetime.


Benzile elastice sunt usor de prins, sunt rezistente si ofera protectie impotriva scurgeriilor nedorite. Nu a existat nici un accident nedorit.

Iar adevarata inovatie sunt microporii care lasa aerul proaspat sa circule dinspre exterior in interior, pentru ca pielea bebelusului sa respire.

Concluzia este ca voi continua sa folosesc pampers Active Baby- Dry si il voi recomanda cu incredere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu