joi, 20 octombrie 2016

Lenor Unstoppables sau cum sa ai haine frumos mirositoare

Am  avut noroc si particip la o noua actiune de tester pentru  Lenor Unstoppables. Am primit de la Buzzaar kitul ce contine o sticla de Lenor Unstoppables, un saculet  elegant pentru lenjeria intima, 10 mostre si 10 mini-reviste pentru 10 prietene si o revista de prezentare.



Promisiunile Lenor:

Lenors Unstoppables se pune direct in masina de spalat pentru a asigura un parfum proaspat intens si se foloseste pentru toate culorile, materialele si programele de spalare. Este ideal pentru haine sport și prosoape. Alaturi de perlele Lenor se foloseste  detergent si balsma de rufe, ca de obicei.

In functie de intensitatea dorita pui perlele direct in cuva masinii de spalat si te poti bucura apoi pana la  12 SAPTAMANI DE PROSPETIME DE NEOPRIT.



Impresia mea:

Sticla are un design elegant, dar daca nu as fi fost familiarizata cu produsul mi-ar fi fost greu sa-l folosesc. Instuctiunile sunt scrise cu un font prea mic si se rup daca nu esti atent cand desfaci produsul.

Imi este greu sa scriu despre miros atata timp cat nu puteti sa-l simtiti. Am folosit prima data la o masina de prosoape si nu am folosit o cantitate mare de produs, pentru ca mie personal nu imi place ca mirosul sa fie prea puternic. Trebuie sa recunosc ca dupa ce am scos prosoapele din masina, mirosul rufelor proaspat spalate s-a raspandit in tot apartamentul. Imi place mirosul este unul fresh, miroase a proaspat, curat si parfumat. Nu e un miros chimic deranjant  precum in cazul mirosului pe care il lasa anumiti balsami/ detergenti de rufe.



Concluzie: Hainele, in cazul de fata, prosoamele mele sunt  frumos mirositoare. Mai mare placerea sa le folosesc dupa dus. Am scris insa mult prea repede reviewe-ul si nu stiu ce sa spun despre 12 saptamani, dar dupa 3 zile prosoapele miros ca  si cand doar ce le-am luat de pe sarma.

Mi-am facut testul din prosura si mie mi se potriveste Lenor Unstoppable Fresh, dar voi puteti alege una din cele  trei arome:
- Fresh - parfum marin revigorant, cu aroma de citrice verzi si note dulci- fresh.
- Bliss - amestec floral-fructat de iasomie si fructe de padure rosii, cu o atingere delicata de aroma de piersica.
- Lavish - parfum gurmand de piersica, imbogatit cu note cremoase si tonice de vanilie si cu accente de caramel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu