duminică, 9 octombrie 2016

Goodreads sau despre carti


Imi place sa citesc, dar imi este greu sa ma hotarasc ce sa citesc. Exista atatea optiuni si as vrea sa ma asigur ca daca voi incepe o carte o voi si termina. De regula, daca imi pica o carte buna in mana o citesc in cateva zile - maxim cinci, dar daca acea carte nu ma prinde poate sa treaca si o luna, pentru ca zic sa-i mai acord o sansa. 

De curand am descoperit un site, care nu e deloc nou, ba din potriva este cel mai mare site de carti din lume https://www.goodreads.com/,  unde gasesti informatii despre o multime de carti, ca sa nu zic despre toate cartile. Misiunea lor e sa ajute oamenii sa descopere cartile care-i captiveaza si sa  vorbeasca despre ele.

Cateva despre site in cifre:




Imi place acest site pentru ca:
- poti sa gasesti recenzii si rating-uri despre carti:
- poti sa-ti stabilesti un obiectiv de cate carti vrei sa citesti intr-un an;
- poti sa-ti faci o lista cu cartile pe care vrei sa le citesti - to-read list;
- iti sunt recomandate carti care iti plac pe baza unui algoritm in functie de ce ai citit si ce note ai dat;
- poti sa recomanzi carti si sa vezi ce  carti recomanda prietenii tai;
- gasesti tot felul de topuri si de carti premiate;
- poti discuta despre carti.

Partea mea preferata  de pe site este sectiunea de giveaways unde poti castiga carti. Eu  deja am castigat o carte Sacrament of penance de Lubos Borik (voi reveni cu informatii despre carte).  Zilnic sunt adaugate carti care pot fi castigate. Asa ca, daca esti perseverent si un pic norocos poti castiga una. 


Sursa foto via goodreads.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu